Nano Energies: Príroda a technológie k sebe patria. Spájame ich „energie“

Spoločnosť Nano Energies je neodmysliteľne spätá s prírodou. Vzťah k ekológii je vidieť v ich prístupe k podnikaniu, teda snahe prinášať ľuďom zelenšiu a čistejšiu energiu, a takisto priamo v ich kanceláriách. Tie ich sú „živé“.

Dimension Data: Technológie nielen dodávame, v práci nimi žijeme

Spoločnosť Dimension Data je neodmysliteľne spätá s modernými technológiami. A to nielen z podstaty svojej práce, ale aj v každodennom fungovaní zamestnancov v kancelárii. Aj preto do budúcnosti chcú, aby ich kancelárie boli inšpiráciou a prezentačnými priestormi pre zákazníkov. S dobou idú aj v oblasti práce s dátami a v snahe fungovať čo najviac bez papiera.

„Každá kancelária má svoje silné miesta aj slabiny. Odhaľte ich,“ hovorí Zuzana Lebedová zo spoločnosti Mindio

Niečo u vás vo firme nefunguje a nemôžete prísť na to, čo vašim zamestnancom prekáža? Na vine môže byť nevhodne navrhnutá kancelária, nedostatok súkromia, ale napríklad aj zlá káva. Prísť na to, čo za tým je, môžete napríklad aj „otestovaním“ svojich zamestnancov. „Zámerom našej analýzy je otvoriť vo firme témy, ktoré sú dôležité, ale sú skryté pod povrchom a môžu vytvárať problémy,“ hovorí Zuzana Lebedová zo spoločnosti Mindio.

„Technológie nám umožňujú fungovať lacnejšie,“ hovorí Marek Orawski z poisťovne První klubová

Prísť s prelomovým projektom na českom trhu a uspieť? Marek Orawski to s kolegami dokázal. Založili poisťovňu, ktorá ako jediná v Česku ponúka spoločné poistenie, čím sa vracia k základom poisťovníctva vo všeobecnosti. Navyše celá funguje jednoducho online.

Moderná kancelária nie je len miesto na prácu. Má inšpirovať a motivovať

Moderná kancelária. Tí, ktorí si pod týmto pojmom predstavujú len najnovšie technológie, sa mýlia. Moderná kancelária je predovšetkým o ľuďoch. Tí sú pri vytváraní pracovných priestorov základným elementom. Podľa Milana Začala, senior sales manažéra spoločnosti TECHO, je meradlom všetkého práve človek.

Tipy pre mladých podnikateľov: Zodrať sa? To sa už dnes nenosí!

Za pracovným úspechom stoja nielen roky praxe a odriekania. Mladý človek na manažérskej pozícii? Dnes už nič šokujúce. A rozhodne to nie je len o príťažlivom vzhľade, dobrej sebaprezentácii a pavučine kontaktov. Aj keď i to sú pochopiteľne dieliky mozaiky úspechu. Tipy, ako sa môže mladý človek stať úspešný a hlavne ako sa na výslní aj udržať, dáva Peter Halmo, obchodný riaditeľ spoločnosti Xerox pre Slovensko.